V sklopu teme Krepim sebe in svojo skupnost so otroci  preko ogleda lutkovne predstave Piščanček Pik spoznali čustva. Otrokom je piščanček Pik na koncu predstave ponudil semena, ki so jih v večini otroci radi poizkusili.  Otroci so se z lutkami poigrali ter junake zgodbe Piščančka Pika tudi narisali. Čustva smo spoznavali tudi različnih knjig, iger in didaktičnih kartic s prikazanimi obrazi. Slike obrazov smo poimenovali, jih razvrščali in se pogovarjali, kdaj se mi tako počutimo kot oseba na sliki. Otroci so povedali, kdaj so veseli, kdaj so žalostni in česa se bojijo. Na ravni skupine smo izdelali piktograme- obrazi s čustvi, kamor so otroci svojo sliko nalepljeno na ščipalko pritrdili na ustrezno čustvo. Čustva so otroci prikazovali tudi z igro pantomime. Na izdelane podlage obrazov so otroci s pomočjo plastelina oblikovali različne obrazne mimike. Občasno smo v času dopoldneva izvedli gibalno dejavnost, ples in razgibavanje s pomočjo kartice Plešem, katere so nas vodile k plesu s posameznim  označenim delom telesa. Izdelali smo plakat, kako skrbimo za svoje zdravje in se o tem veliko pogovarjali. Otrokom je bilo všeč, ko smo si naredili sadno kupo. Vsak otrok si je sam narezal željeno sadje in si sam pripravil sadno kupo. Tekom  januarja in februarja smo si velikokrat pripravili  sadne sokove in smoothie iz različnih vrst sadja (banan, pomaranč, jabolk, sliv, hrušk, mandarin). Pripravili smo si listnato testo s semeni in sirom, katerega smo z največjim veseljem pojedli v celoti. Pogovarjali smo se o žitih, izdelali plakata ter ob slikah žit nalepili prava žita ter moko, katero smo sami pridobili s pomočjo mlinčka. Otrokom je bila dejavnost mletja žit z mlinčkom zelo všeč. Moko smo uporabili za igre (kinestetična moka, presipavanje moke, risanje v moko) ter jo uporabile pri pripravi jedi.  Starše in otroke smo strokovne delavke spodbudile, da nam napišejo recept zdrave jedi. Otroci so prinesli svoje recepte in na njihovo željo spekli ajdove palačinke. Palačinke so si otroci sami namazali, zvili in s pomočjo uporabe pribora tudi pojedli. Prepevali smo pesmico Palačinke in na njo tudi zaplesali. Otrokom smo strokovne delavke želele približati polnozrnate testenine. V vrtcu smo si skupaj z otroki pripravili raznobarvne testenine in polnozrnate svedrčke ter omako iz topljenega sira in smetane. Otroci so bili nad testeninami zelo navdušeni. Vsak otrok je tekom izvajanja sklopa dobil svoj kartonček  s svojo sliko na katerega je lepil slike izvedenih dejavnosti ob katerih je poskrbel za svoje zdravje. Vsak otrok je ob izpolnjenem kartončku prejel medaljo česar se je zelo razveselil in nosil s ponosom.  Izvedli smo še naslednje dejavnosti: risali samega sebe, se poigrali z raziskovalno škatlo z žiti, priredili kino z zdravim prigrizkom (surovi korenček ter rdečo, rumeno in zeleno papriko), s pomočjo semen smo se poigrali tri v vrsto, šli na sprehode, se razgibavali ob tablah z nalogami …

Mateja Bevc, vzgojiteljica