V novembru in v začetku decembra smo v skupinah drugega starostnega obdobja in v kombiniranem oddelku izvajali naravoslovne urice na temo magnetizma. Otroci so  preko iger, in raziskovalnih nalog ter z uporabo didaktičnih igrač in slikovnih kartic spoznavali lastnosti magnetov.

Strokovne delavke smo jim pripravile različne igre in naloge: magnetni ribolov, igre za vodenje magnetnih kroglic skozi labirint, magnetne kocke, magnetne like in konstrukcijske kocke, magnetno tablo in magnetne črke. Otroci so ugotavljali kateri magnet je najmočnejši, kako lahko izvedemo magnetni ples.  S pomočjo magnetih opilkov in magneta so risali podobe človeka  in predmetov, naredili ježka, z magnetnimi kroglicami pa veliko magnetno kačo, s katero so se lahko sprehajali po igralnici. Izvedli smo tudi dejavnost magnetnega abstraktnega slikanja.

S pomočjo raziskovalnih nalog smo ugotovili kako deluje magnet skozi plastiko, papir, les in vodo ter kaj je v igralnici je magnetno in kaj ne. Otroke ja najbolj pritegnila in spodbudila k razmišljanju raziskovalna naloga kako spraviti magnetno kroglico, ki je v steklenem kozarcu napolnjenim z vodo iz vode, ne da bi se vode dotaknil ali jo odlil? Po večkratnem poizkušanju so otroci nalogo uspešno rešili.

Z naravoslovnimi uricami smo pri otrocih negovali radovednost, raziskovalni duh in domišljijo. Otroci so z velikim zanimanjem in radovednostjo pristopili k dejavnostim v katerih so zelo uživali.

Zapisala
Vzgojiteljica Mateja Bevc