V sklopu zdrave prehrane smo se v naši skupini osredotočili na sadje in zelenjavo. Želela sem, da jih otroci znajo poimenovati, da jih prepoznajo. Nekaj dejavnosti smo imeli tudi na razvrščanje sadja in zelenjave. Najstarejši so, to kar dobro osvojili. Zaradi raznovrstne ponudbe sadja v kuhinji smo lahko veliko različnega sadja tudi poskusili. Nekaj dejavnosti, ki smo jih izvedli:

  • ogledali smo si slikanici Rad jem sadje in Jem in pijem,
  • s pomočnico vzgojiteljice sva zaigrali lutkovno predstavo Sadni prepir,
  • pogovarjali smo se, katero sadje in zelenjavo radi jemo in katero ne,
  • poimenovali smo sadje in zelenjavo (mehke igrače) in jih razvrstili v dve škatli – sadje v eno in zelenjavo v drugo škatlo,
  • vsak otrok si je sam izbral eno igračo in poimenoval, katero sadje/zelenjava je in kam spada,
  • pripravili smo smuti, poimenovali smo vsako sadje, ki smo ga uporabili in ga pojedli,
  • barvali smo pobarvanke sadje in zelenjavo s suhimi barvicami in voščenkami,
  • igrali smo se z didaktično igro razvrščanja sadja in zelenjave – vtikanka z zamaški, na katerih so bile slike sadja in zelenjave,
  • pobarvali smo polovico sadja s čopičem s tempera barvami in nato list prepognili tako, da je nastal cel sadež.
  • Otroci so doma skupaj s starši izpolnili učne liste s sadjem in zelenjavo, ki jo imajo radi. Ko so jih prinesli v vrtec, smo si jih skupaj pogledali.

Nina Fifolt, vzgojiteljica