V mesecu januarju smo se posvetili raziskovanju severnega in južnega tečaja našega planeta Zemlje. Otroci so preko slikovnih leksikonov raziskovali značilnosti teh območij in sami prihajali do zanimivih ugotovitev o življenju na teh ekstremnih predelih sveta. Poseben poudarek smo namenili raziskovanju pingvinov. Spoznavali smo jih na različne načine – preko pravljic, enciklopedij, videoposnetkov in figur. Otroci so z zanimanjem spremljali pripovedi o življenju pingvinov, njihovih značilnostih in prilagoditvah na mraz. V senzorni sobi smo na svetlobni mizi ustvarili ledeno deželo, kjer so otroci z različnimi materiali poustvarjali podobo Antarktike. V naravoslovni deželi smo izvedli poskus s spoznavanjem in taljenjem ledu ter s tem reševali ujete pingvine. Otroci so opazovali, kako led reagira na različne temperature in raziskovali njegove lastnosti. Pingvine smo izdelali iz odpadne embalaže, s čimer smo otroke spodbudili k ustvarjalnosti in jih ozavestili o pomembnosti recikliranja. Poleg raziskovalnih dejavnosti smo izvedli tudi dve vadbeni uri v telovadnici, kjer so se otroci skozi gibanje preizkusili v igrah na temo pingvinov. Tako so preko igre in gibanja še bolje spoznali način premikanja in življenja teh zanimivih živali. Januar je bil mesec odkrivanja, raziskovanja in zabave, otroci pa so skozi različne dejavnosti pridobili nova znanja.
Katja Šenica, vzgojiteljica